Veelgestelde Vragen

Een antwoord op uw vraag over uw bestelling, product of garantie kunt u hieronder vinden.

Uw vraag niet gevonden?

U kunt ons bereiken 7 dagen per week van 8.00 tot 23.45 uur.

088-1850160

Mijn Bestelling

Mijn bestelling is nog niet bezorgd

Bestelt u op werkdagen vóór 22:00 dan is uw artikel op de volgende werkdag in huis. Als artikelen een langere levertijd hebben dan 2 werkdagen, dan stellen wij u hiervan op de hoogte. U kunt de status van uw levering volgen via de verstuurde track & trace code van PostNL.

U kunt altijd contact zoeken via service@brandpreventiewinkel.nl of bellen met 088-1650160.

Ik wil mijn product retourneren

Wilt u de bestelling retourneren? De door u ontvangen artikelen kunt u terugsturen naar onderstaande retouradres.
Brandpreventiewinkel stort daarna de gehele aankoopsom aan u terug. De verzendkosten voor het retourneren zijn voor uw rekening.

Retouradres

Brandpreventiewinkel
Hooiweg 11
5165 NL WASPIK

Ik wil mijn bestelling annuleren of wijzigen

Het annuleren en/of wijzigen van uw bestelling is kosteloos, zolang de bestelling nog niet is verstuurd. Stuur een mail naar service@brandpreventiewinkel.nl zodat wij uw bestelling kunnen wijzigen.

Wat is de levertijd?

Bestelt u op werkdagen vóór 22:00 dan is uw artikel op de volgende werkdag in huis. Als artikelen een langere levertijd hebben dan 2 werkdagen dan stellen wij u hiervan op de hoogte. U kunt de status van uw levering volgen via de verstuurde track & trace code. U kunt altijd contact zoeken via service@brandpreventiewinkel.nl

Kan ik mijn pakket volgen?

Ja, wij sturen bij elke bestelling een Track&Trace code mee met uw pakket. U kunt de status van uw pakket hiermee volgen

Wat zijn de verzendkosten?

Nederland
Brandpreventiewinkel rekent € 4,95 per bestelling als verzendkosten binnen Nederland. Bij een bestelbedrag boven € 75,- zijn bij ons de verzendkosten helemaal gratis.

België

Bij bestellingen in België rekent Brandpreventiewinkel € 5,95 per bestelling als verzendkosten.

Overige landen
Bij brandpreventiewinkel kunt u op aanvraag een bestelling laten bezorgen buiten Nederland of Belgïe. Mail uw aanvraag naar klantenservice@brandpreventiewinkel.nl

Welke verzendpartner gebruikt Brandpreventiewinkel

Brandpreventiewinkel verstuurd standaard alle pakketten met PostNL.

Garantie

Hoe lang heb ik garantie?

Brandpreventiewinkel garandeert minimaal 2 jaar garantie op alle producten. Brandpreventiewinkel voert ook producten waarbij de garantietermijn langer is dan 2 jaar. Deze garantietermijnen staan vermeld bij de betreffende productomschrijving.

Mijn product werkt niet zoals het hoort. Wat moet ik doen?

Vervelend dat uw product niet goed werkt. Dit kan natuurlijk verschillende oorzaken hebben. Laat ons weten wat er mis is door een mail te sturen naar mailto: klantenservice@brandpreventiewinkel.nl . U kunt ons ook bellen op 073-888 5226. Wij kunnen dan bekijken wat voor u de beste oplossing is. U ontvangt binnen 2 werkdagen een passende oplossing.

Betalen

Betaalmogelijkheden

Bij Brandpreventiewinkel kunt u betalen met alle gangbare en veilige betaalmethoden. U kunt bij ons betalen met

  • iDeal
  • Creditcard
  • PayPal
  • Bancontact/Mr.Cash (België)
  • Overboeken

Brandpreventiewinkel heeft als betaalpartner Mollie BV. Mollie is de grootste betaalprovider van Nederland.

Ik wil graag overboeken. Hoe werkt dat?

Als u uw bestelling vooruit wil overboeken kiest u in het betaalvak voor “overboeking”. Er opent zich dan een nieuw veld met alle gegevens onze betaalpartner Mollie.

U kunt het bedrag overmaken naar:

NL53ABNA0627535577. Let op dat u het juiste betaalkenmerk gebruikt.

Uw betaling wordt verwerkt (dit kan 1 tot 2 dagen duren, afhankelijk van uw bank) en uw bestelling wordt daarna direct verstuurd.

Hoe snel word ik terugbetaald bij annuleren of retourneren?

Als u een product hebt teruggestuurd naar Brandpreventiewinkel betalen wij u het aankoopbedrag, inclusief de verzendkosten binnen 14 dagen terug op uw rekening.

Producten

Mijn rook- of koolmonoxidemelder piept. Wat moet ik doen?

Als uw rookmelder een continue korte piep laat horen, zijn waarschijnlijk uw batterijen leeg. Vervang de batterijen. Het kan ook zijn dat uw melder vies is door stof. Plaats dan uw stofzuiger even bij de melder om het stof eruit te zuigen.

Heeft u een melder van Alecto? Bel dan de service afdeling van Hesdo (fabrikant Alecto) :  073-6411 355